Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen
etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.
Kalp mi insana sev diyen ,yoksa yalnızlık mı
körükleyen?
Sahi nedir sevmek;
Bir muma ateş olmak mı? Yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her
yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan
okmuşum meğer!"
Bir gün bir sevda çaIar kapınızı… Şaşırırsınız,
bekIemiyorsunuzdur… Bu güne kadar geIen sevgiIere hep misafir oIarak
bakmışsınızdır… Ancak, bu sevgi aşktan öte oIarak yerini aIır
"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına
indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü
rüzgara dön, ORADAYIM..."
"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine
uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme
beni sensizliğe..."
Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla
ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip
getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ...
Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve
sensizliği alnının tam ortasından vururdum.
Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok...
Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.
Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit
etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi
sevdim, belki seversin diye...
Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın
teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi
ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.
Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan
söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri
severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.
Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı
insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek
düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik
sevgilimsin
Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören
insanlardan biri olurdun..
”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında
dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”
Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun
sonunda sen oldugun sürece..
iyi ki Varsın hayatımda Sevgilim Seni Tanıdıkça
Hayatın Güzelliklerini Anlıyorum Zamanla, Seni tanıdıkça Kalbime Hak veriyorum
Attıkça Sevgilim Sen Benim Sol yanım Sen Benim En Büyük hayat Anlamısın Sen
Sadece benim Değil geleceğimin de Adısın Bir tanem.
Tayinim çıkıyor yüreğinden, yüreğinin oImadığı her
hangi bir yere.
Karnını doyurduktan sonra, cüzdanımı evde unuttum
demek gibi bir şeydi eIvedan. Bütün hesap bana kaIdı!
Eğer aşk nasıI biteceği biIinmeyen yarım yamaIak bir
cümIeyse yaşamında; Uzatmaya lüzum yok, noktayı koyup bitirmeIi!
İnandığım her eIin bir veda kokusu varmış.
YokIadım yüreğimin cepIerini ve sana söyIeyecek tek
sözüm kaImış; Vazgeçtim!
Seni sevmek terk edemediğim sünnetimdi, geI gör ki ayrıIığı farz kıIdı kader.
Siz kadınIar aynı şeyIeri giymeyi sevmezsiniz biIirim.
O yüzden gitme, herkes sen gibi doIaşacak etrafta!
Sana uyanmak üzere kapatırken gözIerimi, sensiz bir
sabaha daha merhaba dedi yüreğim. Ki ben yokIuğunda ser sefiI!
Hit bir şarkıydın sen. ŞimdiIerde önemsiz bir meIodi
gibi mırıIdanıyorum seni!
Seni körü körüne sevdiğimden beIki de gidişinde hiçbir
kusurIu hareket göremedim.
Zaten yoktun ki; Giderek neyi ıspatIamaya
çaIışıyorsun?
Seni hayaI kırıkIığına mı uğrattım? Yoksa ağzında kötü
bir tat mı kaIdı benden? Hiç sevgiye sahip oImamış gibi davranıyorsun ve benim de sahipsiz bir şekiIde gitmemi
istiyorsun.
‘Senin amacıyla öIürüm’ diyordun ya; hakIıymışsın.
‘Benim amacıyla öIdün!’
Bana
ait oIan ve oImayan, Bütün soruIarı ve cevapIarı ardımda bırakarak gidiyorum.
Bi deIikanIıdan az kuIIanıImış bir sevda bırakıyorum sana yoIun açık oIsun.
ÖyIe bir anda bittik ki, düşman biIe oIamadık.
Senin yüzünden yaktım bu ateşi, bu kadar koIay mı terk
edişin?
Ve ben çok vakit sonra anIadım senin biIe
gidebiIeceğini.
Masum aşkın güIIeri soImadan, son gecenin sabahı
oImadan, yokIuğumun farkına varmadan, gidiyorum seni kırmadan.
İncitmemek diIin susması, incinmemek kaIbin
susmasıdır. KuraI bu! En çok seven, hep en evvelce terk ediIir. Unutma; VedaIar
acıtsa da, bazı durumlarda gitmek lüzumir!
Söz sevgiIi bu son bahar akşamının ayazında donarak
unutacağım ismini. Hadi şimdi kaIdır kadehini. Varsa şerefine yoksa gidişine
içeIim.
KoIay oImayacak biIiyorum, acı çektiğim doğru. Ama sen
bana bakma, ne oIursa oIsun. Seni unutacağım.
Git
demek koIay ama gittikten sonra üzüIeceksin. Eğer git diyebiIecek kadar
güçIüysen, hoşçakaI deyip susmasını da biIeceksin.
Madem ki benIi yaşam sana kafes gibi dar, uzakIaş
eIIerimden uçabiIdiğin kadar.
İki tebessüm bir aşk ediyor da, binIerce gözyaşı
döndüremiyor gideni.
Bir gün seni unutmak mecburiyetinde kaIırsam, aşkımın
Yasanan her Seneyi Sana ihanetinin Bana wermis Oldugu Acilar Seklinde Yolluyorum Umarim Sende Benim yasadigim o ezik Duygulari omur süresince yasarsin.
Olmayan Bir Sewdanin, Olmayacak Bir Hikayenin Yazilmamasi Gereken Kelimeleri Olmusuz Seninle.
Son Elwedayi kaldirmaz Ne Kalbim, ne de sana katlanmis Kalbim, hadi Cek Git Birak ihanetini bana Alistim yalan Asklara.
Yazlarin kisa Donustugu, Gunesin Yagmurlarla Dokuldugu Bir Hikaye Bizimki Adi IHANET.
Sana yeni bir Hayatta Bol ihanetli Mutlu Dakikalarinda Aldtilmanin werecegi Huznu Armagan Etmek istiyorum Sadece Benim yasadiklarimi Yasa ki Sende Anla Sewenin halini, ihanetin Cilesini.
Hayatimin tek Bahari Ol isterdim Sadece Seninle Yesil Umutlar icinde yasamak Seninle beyaz Bulutlarin ustunde hayallerimizi yakalamak isterdim, ihanetin surukledigi Karanlik Kuyularda bogulmak bize gore degildi.
her Gece Yildizlari izlerim Soguk Odamda we Her Gece Kayan Yildizlar Bir ihanetin daha imzasini atar Yasananlara.
Bir film gibi yasadik gulduk, agladik, sewdik ama sewilemedik hep yalanlar icinde düzmece gulucuklerin kurbani olduk we her gulucukte ihanetin gelisini habersizce izledik simdi Aldatilanlar Sinifindayiz.
Ne Zaman Mutlu Bir Hayal Kursam O Hayaller Yagan Yagmurla Gidiyor, Ne Zaman Bir Gunese Baksam Gunes Her An Batacak Gibi Duruyor, Ne Zaman Mutlu Bir AsIk Gorsem Sonu ihanettir Biliyorum..
merhaba Diyerek Basladigimiz Ask Seruweni Elweda Diyerek Bitmek uzere Son Noktayi ihanetin Kalemi Yazicak we bu ask sayfasida Senin Sayende Kapanacak.
ihanet karaktersizligi gosteren bir olgudur insanin icinde.
Ölüm Bu kadar yakin olmamisti bana mutluluklar artik dokuluyor yawasca, bana biraktigin tek hatira kefenimin yanindaki ihanetin acisidir..
Ask 2 Kisiliktir, 3.’su ihanet Sebebidir.
Sen bana ihanet ettin mutlu oldun ben ise ihanetinle yalnizliklar icinde aglamayi ogrendim Mutlu ol simdi.
Gozyaslarim Durmaz Akar Su misali, kalbim Atmaz Oldu Yalnizlik Sonum Oldu En Kotusude hepsinin Adi ihanet Oldu.
Aşk namaz kılmaya benzer; niyet ettikten sonra çevreye bakılmaz.
Büyük bir zat der ki; eşimle tanıştığım ilk gün, diğer bütün kadınların cenaze namazını kıldım.
Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana.
Öyle ucuz değil gül koklamak, gül tutan ele diken batmalı. Bir aşka gönül veren, o aşkın kapısında yatmalı…
Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.
Kirli bir çocuk yüzüyüm kapında; ama dünyanın en temiz gözleriyle bakıyorum sana. Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma.
Boğazıma takıldı sevdan. 3 kere sırtıma vur helal de; alışık değilim harama, ondan olacak herhalde.
Yum gözünü aç elini. Yüreğim senindir. İster cam kenarına koy, güneş alsın. İster can kenarına koy, hep sende kalsın.
İnan gözümde hiç bir değerin yok, ne varsa kalbimde.
Bendeki yerin anayasadaki ilk 3 maddeye benzer sevgili; değişmez, değiştirilemez, değişmesi öneri bile edilemez.
İster yar ol, ister yara. Lütfun da başım üzerine kahrın da…
Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek amacıyla geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek amacıyla geceyi bekleyen?
Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme. Yanıma gel, konu kalbimde!
Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak. (Can Yücel)
Sevdan üflendi bir kere süre aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.
Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.
Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bunun amacıyla sevgiliye “yar” denilir.
Aşk; bir bakıma sobaya dokunmak gibidir. Bir defa yanarsın, izi kalır. Sonra bir daha dokunmazsın yalnızca yanına yaklaşırsın.
Öyle bir ‘yâr’ sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi beklesin seni.
Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Bir gülüş kadar özgür istiklal kadar vazgeçilmezsin gülüm sen her şeye değersin.
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık ”sevda” da boğulur…
Ben mahcup bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.(Özdemir Asaf)
Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek amacıyla illa ki yüzünü görmek koşul değil; yüreğinde duruşunu seversin.
Yağmur başladı. Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.
Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar kolay biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar rastgele biri.
Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.
Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze alabilmek demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere bakmayacaksın.
Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.
Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer doğrulusunda beni göremezmiş, öyle derdi.” (Cemal Süreya)
“Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından? (Ümit Yaşar Oğuzcan)
“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalım…
Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)
Sen benim en kıymetlimsin, en güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin, sen benim en güzel derdimsin…
Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey. Zamanında ve doğru insanla geldiği sürece.
Kalbimi bedenimden söküp senin avucuna vermek istiyorum. O senindir zira senindir bundan sonra. Sen ruhumda başladın ve bütün vücudumu kapladın. Tüm vücudum sen bundan sonra.
Büyük aşklar ya sayısızdur, ya da o’nsuz!
Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.
Aşk sevgilim, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.
Bil ki düşmek değildir insanları üzen. Elinden tutar gibi yapıp gerçekte itenlerdir insanı yaşama küstüren.
Ve aşk. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı.
Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.
Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, namacıyla bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.
Aşk bazı durumlarda o elini ilk tuttuğundaki sıcaklık, gözlerine ilk baktığındaki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.
Ölüm dediğin nedir ki? Dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki? Gençliği öldüren katil.
Kelebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar.
Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup diğersını sevmek ama bir şeyi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek.
Ya çok hatalı sürete karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik.
Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun. (Elif Şafak)
Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; ten’e değil, kalbe dokunacaksın. (Bob Marley)
Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir. Ama anlayana işte.
Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, bir ayrılığı var bir de gözyaşı.
İkimizin hayali de aynıysa ortak bir yerde buluşmanın süreyi gelmiş http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2016/01/ask-sozleri-kisa-2016.html demektir. Örneğin sen ve ben aynı yaşamta?
Dilek tutman amacıyla yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi?
Ben güzel ruhuna aşık oldum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen sonsuz ruh hastalığım olacaksın benim.
Eğer, gözlerin görüyor ve kulakların da duyuyorsa; sen aşık değilsin ve olman da imkansız.
Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm. Hüzün yakışmıyor ama: gece sen yoksun ve ben buradayım.
İnsan iki şeyi saklayamaz: sarhoş olduğunu ve aşık olduğunu.
Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu.
Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın!
Aşk, sakızdan çıkan sözler kadar kolay olmaya devam ettikçe, insanlar da onu çiğneyip tükürmeye devam edecekler.
Aşk bazı durumlarda yeni çıkan bir filmin fragmanı gibidir. Görebileceğin bütün güzellikler yalnızca tanıtımda verilir.
Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda, kimi yanımdasın kimi rüyamda, ama hep aklımdasın sakın unutma.
Annem yaşı geliştikçe elim kolum ağrıyor diyor, ah be annem benim yaşım kaç ki her gün sol yanım ağrıyor.
Sen, hayalini kurup, sonucunda bulduğum o hayallerimdeki adam değilsin. Sen karşıma çıkıp, bana aşkı hayal ettiren ilk sevgilisin.
Aşk bittikten sonra dost kalalım diyenler! Güle diğer isim versen farklı kokacak mı?
Aşk’a sınır koyamazsın ve aşık oldun mu kalbinin esirisin onun sürüklediği yerdesin; sana acı çektirse bile.
Belki de aşk katiyen kullanılmamalıydı cümle amacıylade, esasen bir daha gönül koymak mı ortaya, tövbe!
Bazı aşklar okyanus gibidir. Görmesen de sonunun bir yerde bittiğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesem de biliyorum sonunu edebiyete dek bitmeyecek.
Mürekkepten denizler, kâğıttan gemiler yaptım. Sonra adını her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!
Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.
Bir kadın aşka inanmıyorum derken, gerçekte tek bir şey söylemek istiyordur: ”Hadi beni aşka inandır.”
Eğer sema bir parça kâğıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı tekrar de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi.
Aşk’a yalan deme! Eğer öyle ise; Yusuf ile Züleyha’nın Kur’an da işi ne.
O yokken “hayır sevmiyorum, unuttum” deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte.
Beni hep hatalı anladın esasen sen. Geleceğim ol demiştim sana. Gel ecelim ol değil.
Geceleri uyuyamıyorum. Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum. Düşlerimin sensiz kalacağından, kâbusların çevrelediği yaşamımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum.
Aşk ateşten bir parçadır; evvelce ruhunu aydınlatır, sonra bedenini ıstırtır. Ama mutlaka yakar benliğini kavurur.
Gerçek aşk ya şimdi bulunmaktadır, ya da katiyen olmayacaktır. Ya ölürsün aşkın uğruna ya da esasen yaşamta kalmanın bir manası kalmaz.
Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir kusur bulunmaktadır geleceğe dair ya da bir fazlalık geçmişten gelen.
Bazen hiç ummadığınız birine aşık olabilirsiniz ama bu yaptığınız şeyi hatalı kılmaz. Herkes mutlu olmayı hak etmez mi?
Aşk şişe çevirmece oyunundaki şişeye benzer kimde durursa dursun ya doğruluk ister ya da cesaret.
Gözle değil ruhla görülendir aşk. Azap denizinden ruha sabır üfleyen bir dilde çıkan sevgi demetidir aşk. Onsuz olunamayacağını fikir edinenler amacıyla bulunmaz bir erdemdir aşk. Yani seninle artan bir çağlayandır aşk.
Onu gördüğünde amacıyla titrerken, sana gözleri dudaklarından evvelce tebessüm ederse işte aşk budur!
Aslında onun karşısındayken bahsetmek istemezsin. Çünkü o an susmak, www.guzelsozlerfull.blogspot.com gözlerine doya doya bakmak amacıyla en büyük fırsattır.
Eğer aşk karşılıklı olsaydı, tek doğrultulu aşkın en güzel aşk olduğunu inkâr ederdi.
Kadehime lacivert bir akşam çöküyor gülüm. Zehrini akıtarak çöküyor. Kartana dönüştürüyor her saniyeyi. Üşüyorum! Üşüdükçe seni daha çok özlüyorum.
Aşk davaya benzer, acı çekmek şahide. Şahidin yoksa davayı katiyen kazanamazsın.
Denize her bakışta sular alevleniyor. Hangi akşamlarda gizli gözlerin bilmiyorum ama ellerin bütün sırlarımı örtüyor. Avucumda yanık bir gül kokusu bırakıyorsun.
Aşk diye bir şey yaşıyorum. Ne tek doğrultulu demeye dilim var. Ne de karşılıklı olduğuna ispatım.
Şimdi burada, ben burada kırılgan bir mıh gibi duruyorum. Vuruyorum kendimi sensizliğe, sensizlik batmıyor canıma, yalnızca acıtıyor beni.
Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!
Bu gece bir gözyaşı medeniyeti kuruyorum. Karşı durdukça büyüyen devleşen ve bütün engellemelere karşın beni de yutmaya hazırlanan bir medeniyet. Ama dörtnala giden bir atlı gibi sökün ediyor yaşları; dizgin ne fayda?
Yürekten akan sözler yüreğe akar. Ağızdan çıkan sözler ise bir kulaktan girer bir kulaktan çıkar.
Bana büyük bir şaka yap gülüm! Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle. Yarına çıkart beni ne olur.
Sus be yüreğim, ben de biliyorum özlediğimi; sus da bilmesin özlendiğini.
Temiz cesur insanlar hiçbir vakit rahat yaşam yaşayamazlar, zira kendilerini diğerlarının mutluluğu amacıyla feda ederler.
Asla aşk acısı çeken birine aşık olmayın; zira o şahıs yaralıdır ve yara bandı olarak da sizi kullanır.
Ey sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin. Yüz parça
olmuş gönlümün nuru da sensin. Çaresiz gönlüm de, senden diğer ne varsa hepsi
yok oldu. Beni kimsesiz bırakma! Gel!
Ey sevgili. Sen benim samimi içe kanayan en derin
yaramsın. Ne kadar özlendiğini bir bilsen, yokluğundan utanırsın.
Ey sevgili. Düşüncelerim, ipliği kopan tesbih taneleri
gibi dağılıveriyor sensiz. Şimdi gözyaşlarımdan inci gerçekleştirme isterdim
sana.
Bir muammadır "AŞK", kiminin vicdanına atılan taş,
kiminin yoksul gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır "AŞK".
Senin aşktan yana nasibin varsa; dokunsan da yanacaksın
dokunmasan da. İyi bil ki; bazıları hasrette yanar, bazıları vuslatta.
Yorulacaksan, zorlanacaksan, şikâyetçi olacaksan,
keşkelere sığınacaksan, söze ama diye başlayacaksan; girme aşk yoluna…
Sen uzattığın elini tutmayan ele mi dargınsın, yoksa
tutmayacak bir ele uzattığın amacıyla kendisine mi kızgınsın?
Elbet bizde biliriz lafı en inceden dokundurup, amacıylai
acıtmasını fakat kıyılıyoruz ama kıyamıyoruz sevdiklerimize işte.
MEVLANA AŞK SÖZLERİ ANLAMLI
O kadar yakınsın ki, seni ben sandım. Sana o kadar
yakınım ki, beni sen sandım. Sen mi bensin ben mi senim şaşırdım kaldım.
Sustum bundan sonra gönül ile ilgili bir şey
söylemeyeceğim. Çünkü gönlün vasıflarını saysam, aklın almaz, gönül senin
düşüncene sığmaz.
Ey gönül. Ne garip değil mi? Bir ömür, şah damarından
daha yakın bir sevgiliyi aramakla geçiyor.
Hiçbir yere sığmadı aşkın, gönlüme sığdı yalnız. Şimdi
gönlüme de sığmıyor, gözlerimden sızıyor.
Ey Gönül! Şimdi sorarım sana, hangi Aşk daha büyüktür.
Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp kalp deşen mi?
Bana göre aşık öyle olmalı ki, şu şekilde bir kalkınca,
her yönü ateşler sarsın; her doğrultuda kıyametler kopsun.
Sen benim; bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim, azla
yetinişim, çoğa göz dikmeyişimsin.
Dediler ki "gözden ırak olan gönülden de ırak olur" dedim
ki "gönüle giren gözden ırak olsa ne olur."
Uğruna fedakârlık yapmadığın sevgiyi, yüreğinde taşıyıp
da kendisine yük etme.
Hiçbir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin. Sevdim işte
!. Ötesi de yok gerisi de.
Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bunun amacıyla
sevgiliye "yar" denilir.
Aşk davaya benzer, cefa çekmek de şahide. Şahidin yoksa
davayı kazanamazsın ki.
Kapı açılır sen yeter ki vurmayı bil. Ne zaman? Bilmem.
Yeter ki o kapıda durmayı bil.
Bilmeyen ne bilsin seni gamlanma deli gönül, gönülden
anlamayana bağlanma deli gönül.
Öyle bir ‘yâr’ sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı
bekleyen oruçlu gibi beklesin seni.
Unutma, sır gibi seversen şayet muradın gerçekleşir.
Çünkü tohum toprağa gizlenirse yeşerir.
Gözyaşının bile vazifiyeti varmış; sonrasında istikbal
gülümseme amacıyla temizlik yaparmış.
Ve ben; istek tutmadım hiç. Hep dua ettim: ‘ömrün ömrüme
nasip olsun’ diye.
Gönül ne yönü işaret ederse, beş duyu da eteklerini
toplayıp o tarafa gider.
Minareden düşenin parçası bulunurda, gönülden düşenin
parçası bulunmaz.
Aşk nedir bilmiyorsan gecelere sor, şu sapsarı yüzlere,
şu kupkuru dudaklara sor.
Hüzün taze tutar aşk yarasını. Yaramdan da hoşum,
yârimden de…
Aşk öyle engin bir denizdir ki, ne kenarı vardır, ne de
ucu bucağı.
Hadi yaramı sarmaya merhemin yok. Yalandan da olsa gönül
alamaz mısın?
Aşk kalpten vurur, arkadaş ise sırttan. Kalp iyileşir ama
sırt hep kambur kalır.
Güzeli güzel yapan ‘edep’tir, edep ise güzeli sevmeye
sebeptir.
Birini seviyorsanız, onu Allah’tan isteyin. Kalpler
Allah’ın elindedir.
Gönül, han değil dergâhtır. Paldır küldür girip çıkılmaz,
günahtır.
Dilin aşkı yorumlaması güzeldir ama dile gelmeyen aşk
daha güzeldir.
Ömründen nasibin, kendini sevgiliden mesut bulduğun andan
ibarettir.
Aşk; sandığın kadar değil, yandığın kadardır.
Odun yanınca kül olur, insan yanınca kul olur…
Sen yalnızca sen değilsin;bensin, benimsin, bendesin.
Acı, acıyla iyileşir. Aşk ise daha büyük bir aşkla.
Allah’a ulaşacak çoğu yol var. Ben Aşk’ı seçtim.
Aşk, her şeydedir ama hiçbir şeyde görünmez.
Aşk, altın değildir, saklanmaz. Aşkın tüm sırları
meydandadır.
Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir.
Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun amacıyla Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim.. En yüksek uçurumlardan düşerken öğrenirsin uçmayı... En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı.... -Friedrich Nietzsche Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 hayat boyu varım Seviyorum Seni Aşkım! Her gün Senin amacıyla ağlıyorum, Senin amacıyla yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum.. 1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin amacıyla kendime Senin amacıyla Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin amacıyla yaparım Bunları Seviyorum Seni. Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne… Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye... Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geride bıraktığımız vakittir Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir. Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan belirtirken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.
Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum. Söndürmek istedikçe sana yanıyorum. Yenildim işte! Yine de seviyorum. Özdemir ASAF Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi birisi ile paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..." Yalanım varsa kalkmayayım şuradan ben seni, bir tek gün bile unutmadım. Yusuf Hayaloğlu "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."
"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içersinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..." "Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, başkaldırı ederim sensiz geride bıraktığımız günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..." "Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..." yağmurla yarıştım dün gece ben ağladım o yağdı gök yüzü bulutlara güneşi anlattı ben ise senin gülüşünü anlattım O güneşi özlemiş ben is SENİN GÜLÜŞÜNÜ ÖZLEDİM
seni unutmak amacıyla sevseydim,adını kalbime değil,güneş çıktığı vakit kaybolan buğulu camlara yazardım.
Kimse göründüğü kadar iyi ,anlatıldığı kadar kötü değildir.
Hiç Kimseye '' BELANI BUL '' Deme....! '' LÂYIĞINI BUL '' de .. YETERDE ARTAR BİLE
Ne zaman adın geçse bir yerde, içime kendiliğinden bir ateş düşüyor. Ne zaman gözlerin gelse gözlerimin önüne, yanaklarıma kendiliğinden bir damla yaş düşüyor...
Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman dalarsa uzaklara, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa, bilki bir yerlerde deli gibi özlenmişsindir
ey gece gelme üstüme, bir kutu kibrit var elimde !!
Annem yasi ilerledikçe elim kolum agriyor diyor, Ah be annem benim yasim kaç ki hergün sol yanim agriyor.
Bir gün öyle bir utanacaksın ki kendinden; kendi yüzüne bile bakamayacaksın kendin yüzünden... Serkan Özel // Canın Sağolsun
Gozleri uzaklıklar degil, bazen de goze alamadıgımız yakınlıklar acıtır
Aslında o küçücük şeyden ağlamıyor insan. Daha fazlasını alamayacak kadar dolu oluyor hüzünle, o yüzden o ufacık şey taşırıveriyor yüreğindeki hüznü. Siz de sanıyorsunuz ki ota boka ağlıyor
Kendini alacaklı hissettiğin ilişkiler kurma. Karşılık beklerken ömrün tükenir gider. * Cavit ÇAĞ
Soğuk bir rüzgara kapılıp gitti kurduğum bütün hayallerim:)
Sen yinede bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.
Publis Syrevs: Herkes başka birinin beceremediği bir konuda ustadır.
O kadar sahte gelir ki,'kendine iyi bak' cümlesi.. Ve bu cümle kadar, sahtedir sevgisi.. Çok saçmadır beni istemeyenin, iyiliğimi istemesi !!! NGA..
"Var mı o kadar maharetli bir hırsız, Tüm dertlerimi çalacak ?" Nejat İşler
Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim(Kafka)
Eger gülmeyi biliyosan aglamaktan utan.
Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun? Artık şaşırtmıyor beni dostun kahpeliği, elimi sıkarken sapladığı bıçak.Nafile, artık kışkırtamıyor beni düşman.
Sen öyle bir sihirbazmışsın ki beni bile kaybettin
Bin yıI ömrüm oIsaydı bin yıI seni severdim, bin yıI seni sevseydim bin yıI daha isterdim.
Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..
Her şeyin sonrası, evveli sensin Gönlümün biricik emeli sensin İnan ki çökerim çekemem dersen Çünkü canevimin temeli sensin Cemal Safi
Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)
Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.
Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.
Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim
Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..
Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?
Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye. Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye. Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce Mehmet Yunus Aytek
Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.
Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.
Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?
Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)
Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?
Demli İki Çay Ver Usta Biri Bana Biri Gelmeyen Dosta..
Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir. Cahit Sıtkı Tarinci
'Kendine iyi gelmek istiyorsan.. Bitmiş herhangi bir yerden.. yeni bir başlangıç yap.... İhtimallerin canı cehenneme
Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi
Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.
Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim
Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok
Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..
"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!
Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim
Birgün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun ...
Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.
GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?
Akmayan çeşmenin testisi olmaz.Sen nekadar adam olursan ol düşünin Dostu olmaz
Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.
Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese.
Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam
Gül sunan bir elde daima bir miktar gül kokusu kalır.
Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık
Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum
Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine
Korkma bana âşık olmaktan ya da çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiçbir cesedi sahipsiz bırakmadım ben. Artık ne geri gelmeni beklerim ne de ben gelirim. Nasılsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizliği seçtin. Karar senin.
Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok
Her gelen sevmez ve hiçbir seven gitmez unutma. Bil ki; Giden dönüyorsa sevdiğinden değil, kaybettiğindendir aslında! Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. 'Ben' deyip susması, 'Sen' deyip ağlamaklı kalması. Ne kadar seviyorsun dersen ; o kadar işte.. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin...
Döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Korkma giderken 'b'yi alıyorum, Gerisini sana bırakıyorum. Nede olsa sen bitirdin b/izi. Öyleyse sende kalmalı 'izi'..
BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum
Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.
Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..
Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.
Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş
kalabalıkta artislik çekenin,tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!!
"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"
"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."
"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."
"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."
"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."
"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."
Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim.Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o.Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına.Benim kurtarıcım bu uyku perisi...
İyiki varsın güzelim...İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsak,hasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın...
Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!
Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...
En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.
Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin. Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GöZler gözlerine.
Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ...
Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.
Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.
Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.
Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...
Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.